Sankar og Merinal

Værelse nr. 1 ind mod byen. Med bad.

Værelset ind mod Floras have. værelse nr. 2, med bad.

værelset ud mod vejen. nr. 3 +bad.

Hvem er de ?
Merinal er lærer ved en lille privat skole uden for Trankebar. Skolen har fået hjæp fra Bestseller til en ny skole bygning med 6 klasseværelser.
Sankar er uddannet smed, han er også  mønthandler, arbejdsleder og hjælper Foreningen Trankebar med de ting vi ikke selv kan finde ud af.
De bor i et hus lige ved siden af "Floras Cottage". Sankar er den som er der passer huset når der ikke er gæster i Flora. Merinal er madmor. Hos hende kan man købe et måltid mad. De er begge utrolig værdifuld for Foreningen Trankebar.
Sammen har de en søn Santos. De har også påtaget sig at opvokse  hendes brors datter PRASY. (Bror og mor er død)
Hos dem bor også hendes mor og en hushjælp.
Skulle man være så heldig at kunne bo i Floras Cottage, kan man være hvis på, at de kommer og hjælper. De vil begge meget gerne snakke. Flora er kun til medlemmer af foreningen.

Sankar hjælper også med Foreningens museum. Han finder fiskeri - ting til TMM. Ting som fiskerne ikke bruger mere, så vi efterhånden har fået opbygget et lille fint museum.

Læs under  Trankebar kort (landkort)

Billederne er fra Merinal og Sankars værelser i deres hus. Som man kan leje.

Deres mail adr. er. sankar_tqr@hotmail.com                                  0091 9080067614

HUSK LIGE PÅ DU ER I INDIEN, DET ER IKKE DANSK STANDART.